Εκδηλώσεις & Παρουσιάσεις Έργων
Έκθεση στο Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας στην Αθήνα22.10.2014

Παρουσίαση του γλυπτού Ομπρέλες στο Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας στην Αθήνα με αφορμή τον εορτασμό των 25 χρόνων του Παγκόσμιου και του Ευρωπαϊκού Δικτύου Υγιών Πόλεων, σε συνεργασία με τον Δήμο Φιλοθέης – Ψυχικού (22-25.10.2014).